2018. augusztus 31., péntek

Laravel: cookie beállítása, hogy elérhető is legyen azonnal a response objektum megszületése előtt

Kóstolgatom a Laravel PHP keretrendszert.

Egyik problémám a címben némileg hosszan és hanyagul lett megfogalmazva.

Mert ugye van itt ez a:
Cookie::queue('key', 'value', 5);
Amivel a response létrejötte előtt lehet olyan cookie-kat definiálva, ami majd automatikusan hozzá lesz dobva a response objektumhoz, ha az már létezni tetszik. (nagyjából)

De nekem az kellett, hogy ha én azt mondom sablonosan, hogy
cookie_beallitasa($name, $value);
akkor a függvény meghívását követő sorban már ki tudjam adni a
\Cookie::get($name);
metódus hívást és éppen az előbb beállított $value értéket kapjam.

Erre jutottam:
$request->cookies->set('name', 'value');
echo \Cookie::get('name'); // output: 'value'

Hova is kellett ez nekem:
Egy middleware osztályba, ami a request handler lefutása előtt kellett, hogy beállítson néhány dolgot a cookie értékek közé.

Ui.: Valószínű, hogy van erre egy sokkal frappánsabb és egyszerűbb megoldás, de egy kevés google keresgélés után mindig a ::queue() metódusba futottam, de az éppen nem oldja meg a problémámat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése